De ce profesorii au creat peste 5 700 de planificări în aplicația de creare de planificări de pe didactic.ro
Pentru că este cea mai rapidă metodă de a crea o planificare:
- competențele și conținuturile din programele școlare pot fi selectate printr-o simplă bifă;
- structura anului școlar, cu perioadele de cursuri și vacanțe, este încorporată;
- proiectările pe unități de învățare pentru tot anul se generează automat. Trebuie doar să intrați în fiecare dintre ele și să selectați tot prin bife resursele sau formele de evaluare pe care le veți folosi.
|
Ştiri didactic.ro
Structura anului școlar 2013 - 2014
Școala începe luni, 16 septembrie 2013 și se încheie vineri, 20 iunie 2014.
Noutate în anul școlar 2013-2014: se vor organiza evaluările naționale prevăzute în Legea Educației
Evaluările naționale se vor desfășura la clasa a II-a, clasa a IV-a și clasa a VI-a, iar pe baza rezultatelor se vor întocmi planuri individuale de învățare pentru elevi.
Bac 2013 - Subiecte și bareme la probele scrise sesiunea august-septembrie
Probele scrise se desfășoară în perioada 26 august - 30 august. Primele rezultate vor fi anunțate luni, 2 septembrie 2013.
|
Peisaj, fotografie publicată de mihaelan |
Ne jucăm, fotografie publicată de dobrican |
Strategii didactice de succes
12 strategii didactice pentru învăţarea centrată pe elev
Formative teaching methods este titlul unui articol scris de Geoff Petty, care își propune să trateze subiecte de metodică actuală, adresându-se tuturor cadrelor didactice care vor să se adapteze noii programe centrate pe elev.
Lucrarea prezintă douăsprezece strategii didactice, respectând principiul învățării centrate pe elev (de altfel, motto-ul site-ului este What learner does is more important than what the teacher does) și plecând de la ideea că ”feedbackul nu trebuie indus numai de către profesor, ci poate la fel de bine să pornească de la colegi”.
Prof. Olteanu Elena Irinela
Școala gimnazială Căldărăști
sat Căldărăști, oraș Pogoanele |
Cum puteţi publica în Revista electronică Didactic.ro
Apreciem în mod deosebit materialele bazate pe experienţa personală, care prezintă strategii utilizate cu succes, cu rezultate concrete în progresul elevilor. Pentru mai multe detalii privind criteriile de selecţie, consultaţi Caseta editorială. |