190
de lei – toată colecţia Gazeta Matematică 1895-2009 (ediţie
electronică).
Foloseşte codul ELGM-1895 la efectuarea comenzii. [Click Aici] pentru
detalii. |
|
|
|
| Articolele Cancelariei Naţionale |
| | | | | Influenţa mediului şcolar asupra nivelului stimei de sine, prof. înv. primar Badea Cristina, Şc. cu cls. I-VIII „Al. I. Cuza” Câmpina, Prahova
Să înveţi bine ţine în primul rând de tine. Învăţând dai dovadă de respect pentru tine. Dar unui copil care vine în clasa I nu-i poţi spune aceste fraze. Debutul scolarităţii poate fi uneori dificil, cu repercusiuni asupra nivelului stimei de sine. Nu e uşor să fii judecat de toţi cei din jurul tău. Statutul de elev implică noi responsabilităţi, dar şi drepturi. Apartenenţa la grupul clasă implică raportarea la norme dar şi la ceilalţi membri ai grupului.
articolul complet » |
|
Învăţarea prin proiecte. Propuneri pentru învăţământul liceal. Prof. Floareş Daniela, C.N. Catolic “Sf. Iosif”, Bacău
Strategie didactică confirmată de practică şi implementată de câţiva ani buni în Statele Unite ale Americii şi în ţările Europei occidentale, învăţarea prin proiecte permite centrarea instruirii pe elevi, implicarea acestora în activităţi autentice care au legătură cu viaţa reală şi care îi pot ajuta să-şi dezvolte competenţele necesare în secolul XXI, dintre ele privilegiate fiind atât învăţarea autonomă cât şi capacităţile de colaborare, de rezolvare a problemelor şi de analiză critică. Este un tip de învăţare care are ca punct de plecare standarde curriculare şi de evaluare promovând interdisciplinaritatea, investigaţia şi demonstraţia asimilărilor prin rezultate şi performanţe.
articolul
complet » |
|
Factorii insuccesului şcolar. Instit. Colţ Rodica, Şc. cu cls I-VIII „Mihai Eminescu”, Brăila
Literatura de specialitate vorbeşte despre trei categorii de factori ai insucceselor şcolare: factori care ţin de elev (caracteristici anatomio-fiziologice şi psihologice), factori care ţin de şcoală şi de condiţiile pedagogice şi factori care ţin de familie şi de mediul sociocultural în general. Nu putem vorbi de un factor decisiv al insuccesului şcolar, deşi există autori care privilegiază un factor în raport cu ceilalţi. Astfel, uneori au fost puse pe primul plan cauzele „dispoziţionale", deci factorii care ţin de individ, mai ales cei de origine congenitală, alteori hotărâtori au fost consideraţi factorii de mediu.
articolul complet » |
|
Un site dedicat limbii franceze. Iulian Untaru, C.N. “I. C. Brătianu”, Piteşti
Nimeni nu-şi mai poate imagina existenţa sa cotidiană fără televizor, calculator, telefon mobil. Calculatorul a adus cu el o democratizare fără limite, copiii şi adulţii având azi acces egal la informaţie, deşi primii nu au maturitatea şi responsabilitatea celor din urma. Avantajele acestei mi-nuni a geniului uman sunt concurate de pericolele pe care le ascunde (dependenţa de calculator, site-urile porno sau ale pedofililor, agresivitatea, izolarea, dezumanizarea progresivă, probleme de ordin medical, lipsa comunicării verbale, comunicarea prin intermediul programelor de chat, în scris, cu un limbaj total nepotrivit vârstei lor, fără respectarea regulilor de ortografie, fără diacritice, cu multe prescurtări).
articolul
complet » |
| | | | |
|
|
|
|
| |
| | | | | Revista
electronică Didactic.ro este înregistrată cu ISSN 1884-4679 la Biblioteca Naţională şi este editată lunar de Didactic.ro, Cancelaria Naţională a cadrelor didactice din România.
Didactic.ro este un serviciu oferit de INTUITEXT,
compania de software educaţional a grupului Softwin.
INTUITEXT - Didactic.ro
Bd. Dimitrie Pompeiu nr. 10A, complex Conect Business Park, clădirea
Conect 1, et. 1, sect. 2, Bucureşti, cod 020337.
Tel: 021-408 56 00
Fax: 021-233 07 63
E-mail: newsletter@didactic.ro
Condiţii de publicare în Revista electronică Didactic.ro
Dascălii care doresc să publice în Revista electronică Didactic.ro trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
- se trimit numai documente WORD, de maximum 3 pagini, redactate cu Times New Roman,
cu mărimea fontului 12, spaţiere la 1,5 rânduri;
- textele trebuie să fie obligatoriu cu diacritice şi
să conţină la final numele şi titlul didactic al autorului, şcoala şi localitatea la care predă acesta;
- documentele WORD trebuie să fie
denumite cu titlul materialului;
- în cazul în care au fost folosite surse bibliografice, în
mod obligatoriu acestea trebuie precizate la finalul materialului.
Articolele se primesc la adresa newsletter@didactic.ro şi
intră automat în procesul de selecţie pentru publicarea în revista electronică. Nu se trimite mesaj de confirmare a primirii articolelor sau a acceptării
lor spre publicare. | | | | | |