Cum
îţi poţi ajuta elevii care nu au înţeles tot ce le-ai predat la clasă?
Vezi AICI propunerile
Didactic.ro. |
|
|
|
| Articolele Cancelariei Naţionale |
| | | | | Managementul
clasei de elevi cu autism, Prof. Psihopedagog Aurora Lefter, CSEI „Elena
Doamna”, Focşani
Autism…un cuvânt care ne dă adesea fiori, ţinând cont că evocă o tulburare gravă şi
incurabilă. Autismul – una dintre „enigmele” care de ceva timp au devenit fie marea
provocare, fie marea necunoscută, dar în acelaşi timp şi o mare problemă a numeroşi
părinţi, educatori sau chiar a unor specialişti în domeniul serviciilor psihopedagogice.
articolul complet » |
|
Tehnici
Freinet în şcoala tradiţională, prof. înv. primar Bălan Ovidiu, Gr. Şc. „Petru Rareş” Bacău
Fiecare dintre noi am asistat în secolul XXI, mai mult ca oricând la o punere „sub lupă’’ a sistemului
educaţional determinat atât de noile schimbări ale societăţii cât şi de impregnarea valorilor aduse
din vestul Europei. În ceea ce priveşte sistemul educaţional, această tendinţă s-a concretizat prin
introducerea alternativelor educaţionale, cele mai multe având la bază iniţiative private. Una din
alternative, propusă sistemului tradiţional este Pedagogia Freinet.
articolul
complet » |
|
Metode
active pentru îmbunătăţirea motivaţiei şi calităţii în situaţiile de învăţare, Instit. Oana Boroş,
Grăd. cu P.P. nr. 14 Târgovişte, Dâmboviţa
De curând am participat la stagiul de formare continuă cu titlul “Action methods improving motivation
and quality in the learning situations” prin Programul Sectorial Comenius - Mobilităţi Individuale.
Cursul a fost organizat de European Bridges Consulting în colaborare cu Kokkola University Consortium
Chydenius Finlanda, s-a desfăşurat în oraşul Kalajoki din Finlanda şi a reunit 30 cadre didactice
din 13 ţări.
articolul complet » |
| Tehnologia
informaţiei, metoda proiectului şi generaţia Y, Prof. Ştefania Kovács, Şc. cu cls. I-VIII nr. 3,
Carei
Oare ce au în comun, cum se leagă aceste noţiuni?
În cazul primelor două, răspunsul este simplu: cursul Intel@Teach porneşte cu întrebarea-cheie :
“Cum poate fi utilizată tehnologia cel mai eficient pentru a sprijini şi evalua performanţele elevilor?”
Cursul oferă într-adevăr un model de îmbinare a metodei proiectului (metodă cunoscută ca o forma
de organizare alternativă, participativ-activă a procesului de predare-învăţare) şi a mijloacelor
TIC.
articolul complet » |
| | | | |
|
|
|
|
| |
| | | | | Revista
electronică Didactic.ro este înregistrată cu ISSN 1884-4679 la Biblioteca Naţională şi este editată lunar de Didactic.ro, Cancelaria Naţională a cadrelor didactice din România.
Didactic.ro este un serviciu oferit de INTUITEXT,
compania de software educaţional a grupului Softwin.
INTUITEXT - Didactic.ro
Bd. Dimitrie Pompeiu nr. 10A, complex Conect Business Park, clădirea
Conect 1, et. 1, sect. 2, Bucureşti, cod 020337.
Tel: 021-408 56 00
Fax: 021-233 07 63
E-mail: newsletter@didactic.ro
Condiţii de publicare în Revista electronică Didactic.ro
Dascălii care doresc să publice în Revista electronică Didactic.ro trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
- se trimit numai documente WORD, de maximum 3 pagini, redactate cu Times New Roman,
cu mărimea fontului 12, spaţiere la 1,5 rânduri;
- textele trebuie să fie obligatoriu cu diacritice şi
să conţină la final numele şi titlul didactic al autorului, şcoala şi localitatea la care predă acesta;
- documentele WORD trebuie să fie
denumite cu titlul materialului;
- în cazul în care au fost folosite surse bibliografice, în
mod obligatoriu acestea trebuie precizate la finalul materialului.
Articolele se primesc la adresa newsletter@didactic.ro şi
intră automat în procesul de selecţie pentru publicarea în revista electronică. Nu se trimite mesaj de confirmare a primirii articolelor sau a acceptării
lor spre publicare. | | | | | |